Víkend

17.06.2014 19:01

 

V sobotu ráno jsme byli v Haribo muzeu. Bylo to tam pěkné a ještě ke všemu jsme dostali zdarma asi 8 mini balíčků bonbónů.Večer jsme se váleli u bazénu a pak jsme se dívali na Skyline.V neděli ráno jsme šli na krokodýlí farmu a pak mi Francouzi ukázali centrum Pierrelatte. Po obědě jsme hráli hry na Nintendu a divali se na Saw 5.

PS: Oběd byl nejlepší, co jsem kdy jedla!!

Sofie Kozlova

 

V sobotu ráno jsme jeli na krokodylí farmu. Moc se mi tam líbilo, i kdyz tam skoro všechna zvířata jenom ležela a vůbec se nehýbala. Nejvíc se mi líbil krokodýl albín a malé želvy. Po obědě měla moje koreska koně, a tak jsem šla s ní. V neděli ráno jsme nic nedělali, protože jsme vstali pozdě. Po obědě jsme měli v plánu jít do aquaparku, ale protože bylo ošklivě a pršelo, tak jsme jeli do Avignonu. Tam jsme se prošli po mostě, podívali jsme se do Papežského paláce, dali jsme si svačinu v nedalekém káefcéčku a jeli jsme zpátky do Pierrelatte. Po večeři jsme se koukli na film Já padouch 2, samozřejme ve francouzštině. Vikend se mi moc líbil.

Líza Rudaková

 

Napíši vám o mém víkendu, který jsem prožila zde ve Francii.V sobotu jsem vstávala až ve 12:00 h a pak jsme celý den strávili v bazénu, až v 18:30 jsme jeli do města pro nové plavky.Ve 20:00 jsme měli sraz na Laser Game, kterou jsem si moc užila!! A dnes jsme zalezlé doma, protože je venku zima a malinko prší. V 16:00 přišly Laura se Sofi, tak jsme byli pár minut v bazénu a pak jsme šly hrát WII!! Takže víkend jsem si moc užila!!

Kristýna Záhorská

 

V sobotu jsme byli s celou rodinou na krokodýlí farmě. Byla tam i Viky a Georgette, takže nebyla vůbec nuda! Viděli jsme, jak se krokodýli krmí. Potom jsme byli na trhu v Montélimaru. Bylo to menší, než jsem očekávala, ale alespoň byla sranda. Večer jsme šli s celou rodinou na ELLIP6 (něco jako go-karting) jezdí se tam jako v autě, stejné efekty (jak zvukové, tak pocitové). Bylo to super!!! Úplně nejlíp strávený den! :-) V neděli jsme byli u moře, na to jsem se těšila od té doby, co mi řekli, že tam pojedeme! Jelikož pršelo a byla docela zima, tak jsme do vody nešli. Maximálně po kolena.

Myslím, že si to všichni užili! :-)
Sofie Teuflová

 

Víkend v rodině byl fajn. V sobotu jsme byli na krokodýlí farmě, odpoledne jsme šli nakupovat, tedy šli jsme na trhy. V sobotu večer jsme byli u jejích prarodičů a přespali jsme tam. V neděli jsme byli doma asi tak do 14h, pak přišli její rodiče a vzali nás do muzea Haribo. Víkend dobře uběhl, užili jsme si to.

Georgette Lusulu

 

Sobota: V sobotu ráno hned po snídani jsme vyrazili do malého městečka La Grande-Motte k moři. Pláž byla písečná a nebylo zde příliš mnoho lidí. Moře bylo příjemné a osvěžující. U moře jsem nebyla 3 roky, a proto jsem si to tak moc užívala.

Neděle: Původně jsme měli jet do Avignonu, ale vzhledem k nepříznivému počasí jsme se nakonec rozhodli jet na krokodýlí farmu, která je asi deset minut od domu. Krokodýlí farma byla skvělá volba.Viděla jsem krmení krokodýlů, jejich nejrůznější druhy, želvy a ještěry.Také jsem se tam potkala s Dianou a Kryštofem.Poté jsme vyrazili k jejich prarodičům do města Rochegude, jelikož je dnes den otců. Všichni byli moc hodní a přívětiví. Dnešek i celý víkend jsem si náramně užila a určitě na něj budu vzpomínat!!

Anička Jirounková

 

Tento víkend jsem si velice, ale velice užila. V sobotu jsem byla na Cascades, které byly vysoké až 11 metrů, ze kterých jsem poté skákala do vody. Nejprve jsem měla strach, ale poté jsem chtěla víc a víc. Musím říct, že to byl ohromný zážitek a určitě ho Vám všem doporučuji.

V neděli ráno jsem byla navštívit krokodýlí farmu, která byla taky úžasná, dokonce jsem viděla, jak krmí želvy a musím říct, že to bylo trošku jako ve zpomaleném filmu. Bylo tam spoustu krokodýlů a nejhorší na tom bylo, že se skoro vůbec nehýbali!! Dokonce tam o nich byly i různá videa atd.....
Odpoledne jsem s mojí koreskou byla navštívit Kiki a Clementine, kde jsem si to velice užila. Nejprve jsme hrály na NINTENDU WII a poté jsme hrály různé hry v bazénu.

Sofia Allal